Herkese iyi akşamlar, bir masaüstü bilgisayar almayı düşünüyordum bu sebeple n11 e bakayım dedim ve gayet mantıklı ve uygun fiyatlı bir bilgisayar buldum ama n11 yorumları olumlu ve problem yok gibi duruyor fakat google amcaya sorduğumda hakkında açılmış bir çok şikayet konusu var. Bu firmayı bilen, tanıyan ya da daha önce alışveriş yapan birileri var mı?

n11 linki

şikayet konu linki