• 05-07-2021, 08:12:26
    #1
    Selamlar adobe tüm applerinden lisansım var. Herşey güzel kullanırken dün sabah uyandım creative cloud çıkış yapmış kendi kendine. Ve hiç bir şekilde bağlanamıyorum. Adobe temsilcisi bilgisayarıma bağlandı ama yapamadı. Sorun adobe uygulamaları kendi sitesiyle/sunucusuyla bağlantın kuramaması aslında
  • 05-07-2021, 08:37:43
    #2
    Selam, şu şekilde bir çözüm olduğu iddia ediliyor Adobe Community'de;
    https://community.adobe.com/t5/downl...ud/m-p/8801714
  • 05-07-2021, 22:20:15
    #3
    iremsena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, şu şekilde bir çözüm olduğu iddia ediliyor Adobe Community'de;
    https://community.adobe.com/t5/downl...ud/m-p/8801714
    Merhaba Adobe sunucu taraflı kaynaklanan bir problemmmiş otomatik düzeldi, teşekkürler İrem hanım