Selamlar adobe tüm applerinden lisansım var. Herşey güzel kullanırken dün sabah uyandım creative cloud çıkış yapmış kendi kendine. Ve hiç bir şekilde bağlanamıyorum. Adobe temsilcisi bilgisayarıma bağlandı ama yapamadı. Sorun adobe uygulamaları kendi sitesiyle/sunucusuyla bağlantın kuramaması aslında