• 03-07-2021, 16:51:45
    #1
    Merhaba bu sabah paytr’ye evraklarımı yükledim fakat herhangi bir dönüş almadım. Haftasonu çalışmıyorlar mı yoksa evrakları incelemek uzun mu sürüyor tecrübesi olan hocalarım beni aydınlatırsa sevinirim
    iyi forumlar
  • Kabul Edilen Cevap
  • 03-07-2021, 16:53:15
    #2
    Merhaba,

    Haftasonu normal şartlarda çalışmıyorlar ama insiyatif doğrultusunda onay verebilirler berki

    En geç pazartesi günü dönüş yaparlar çok uzun süren bir işlem değildir.
  • 03-07-2021, 16:54:01
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
  • 03-07-2021, 16:56:25
    #4
    Bende birazdan yollayacaktım,konuyu gördüm pazartesi yollarım artık
  • 03-07-2021, 16:59:06
    #5
    Cuma 18'den sonra Pazartesi 09'a kadar çoğu birimleri çalışmıyor
  • 03-07-2021, 17:01:29
    #6
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birazdan yollayacaktım,konuyu gördüm pazartesi yollarım artık
    hayırlı olsun hocam
  • 03-07-2021, 17:02:34
    #7
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam
    Teşekkürler,sizede
  • 03-07-2021, 17:02:55
    #8
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler,sizede
    sağolun