Merhaba bu sabah paytr’ye evraklarımı yükledim fakat herhangi bir dönüş almadım. Haftasonu çalışmıyorlar mı yoksa evrakları incelemek uzun mu sürüyor tecrübesi olan hocalarım beni aydınlatırsa sevinirim
iyi forumlar