
R10 Saat Ayarı Hakkında
8
●144
- 03-07-2021, 10:49:09R10'da gösterilen saatim 1 saat geriden geliyor. Bununla ilgili daha önceden açılmış konulara baktım ve saat ayarlarından GMT+3 olarak ayarlanması gerektiği yazıyordu. Ancak benim saatim zaten GMT+3 olarak ayarlı. Farklı bir seçenek seçip sonrasında tekrardan GMT+3 olarak ayarladım ancak aynı problem devam ediyor. Bunu düzeltmenin başka bir yolu var mı acaba? Çok problem değil ancak bazen kafa karışıklığına sebep olabiliyor.

- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 03-07-2021, 10:51:02Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Şu sekilde denediniz mi?

- 03-07-2021, 10:53:06Burada Otomatik tanımlı olan seçenek seçili.Typhonus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2021, 10:53:23Üyeliği durdurulduAçık yapıp deneyebilirsiniz.Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2021, 10:53:39+2 olarak denemedim ancak şimdi deniyorumAvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2021, 10:55:20
- 03-07-2021, 10:58:18GMT +2 ve yaz kış sezonu kapalı olacak şekilde ayarladigim zaman düzeldi.AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

