• 03-07-2021, 10:49:09
    #1
    R10'da gösterilen saatim 1 saat geriden geliyor. Bununla ilgili daha önceden açılmış konulara baktım ve saat ayarlarından GMT+3 olarak ayarlanması gerektiği yazıyordu. Ancak benim saatim zaten GMT+3 olarak ayarlı. Farklı bir seçenek seçip sonrasında tekrardan GMT+3 olarak ayarladım ancak aynı problem devam ediyor. Bunu düzeltmenin başka bir yolu var mı acaba? Çok problem değil ancak bazen kafa karışıklığına sebep olabiliyor.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 03-07-2021, 10:49:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yaz kış dönemini AÇIK yapabilirsiniz.
  • 03-07-2021, 10:49:59
    #3
    GMT+2 Kahire kullanıyorum (Yaz-Kış Kapalı)
  • 03-07-2021, 10:51:02
    #4
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Şu sekilde denediniz mi?
  • 03-07-2021, 10:53:06
    #5
    Typhonus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz kış dönemini AÇIK yapabilirsiniz.
    Burada Otomatik tanımlı olan seçenek seçili.
  • 03-07-2021, 10:53:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada Otomatik tanımlı olan seçenek seçili.
    Açık yapıp deneyebilirsiniz.
  • 03-07-2021, 10:53:39
    #7
    AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sekilde denediniz mi?
    +2 olarak denemedim ancak şimdi deniyorum
  • 03-07-2021, 10:55:20
    #8
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +2 olarak denemedim ancak şimdi deniyorum
    Benimki o şekilde sorununuz düzelecektir.
  • 03-07-2021, 10:58:18
    #9
    AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki o şekilde sorununuz düzelecektir.
    GMT +2 ve yaz kış sezonu kapalı olacak şekilde ayarladigim zaman düzeldi.