R10'da gösterilen saatim 1 saat geriden geliyor. Bununla ilgili daha önceden açılmış konulara baktım ve saat ayarlarından GMT+3 olarak ayarlanması gerektiği yazıyordu. Ancak benim saatim zaten GMT+3 olarak ayarlı. Farklı bir seçenek seçip sonrasında tekrardan GMT+3 olarak ayarladım ancak aynı problem devam ediyor. Bunu düzeltmenin başka bir yolu var mı acaba? Çok problem değil ancak bazen kafa karışıklığına sebep olabiliyor.