• 02-07-2021, 19:45:13
    #1
    Merhaba az önce Finansbank atm den enpara hesabına 8.5k yatırıyordum, atm bu parayı yuttu kayıt oluşturdum ama sıkıntı olur mu daha önce yaşayan oldu mu
  • 02-07-2021, 19:46:15
    #2
    Hiç sıkıntı olmaz hesabınıza yatıyor
  • 02-07-2021, 19:48:10
    #3
    Sorun olmaz hocam, kuruş fazla olsa atmde fazla çıkıyor bulunur merak etme. Ben de 300 sıkıştırdım, bir defasında 500tl cektim almadan gittim, yatırdılar geri.
  • 02-07-2021, 19:49:59
    #4
    Rahmetli babam felç geçirdiği dönem hastaneden cıktım atmye gittim cok zamansız olaylar oldugundan cebimde sadece 100 tl kalmisti nysr finans atm sine yatırdım hop diye yuttu parayı enpara müşteri temsilcisini aradım hic bakmadan 100 tl yine hesabıma 1dk icinde yatırdılar durumunu izzah edince daha ne anlatayım.
  • 02-07-2021, 19:50:56
    #5
    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahmetli babam felç geçirdiği dönem hastaneden cıktım atmye gittim cok zamansız olaylar oldugundan cebimde sadece 100 tl kalmisti nysr finans atm sine yatırdım hop diye yuttu parayı enpara müşteri temsilcisini aradım hic bakmadan 100 tl yine hesabıma 1dk icinde yatırdılar durumunu izzah edince daha ne anlatayım.
    Öncelikle geçmiş olsun 7.5 da bi kaptı verdiler de korkuyor insan
  • 02-07-2021, 19:52:15
    #6
    Hiç belli olmaz bu tarz durumları mutlaka anında bankaya bildir. 400 liram gitti bi keresinde parayı atm haznesine verdim parayı aldı birden sanki iptal işlemi yapmışım gibi kartı geri verdi ana ekrana döndü. bankayı arayıp bildirdim günler sonra dönüş yaptılar atm de fazla para çıkmamış kamera kayıtlarını inceleyin yatırdım dedim. kamera incelenmesi ve detaylı incemele için dava açmanız mahkeme emri gelmesi gerekiyor dediler benim para öyle kaldı dava falanda uğraşamadım o zamanlar.
  • 02-07-2021, 19:52:56
    #7
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç belli olmaz bu tarz durumları mutlaka anında bankaya bildir. 400 liram gitti bi keresinde parayı atm haznesine verdim parayı aldı birden sanki iptal işlemi yapmışım gibi kartı geri verdi ana ekrana döndü. bankayı arayıp bildirdim günler sonra dönüş yaptılar atm de fazla para çıkmamış kamera kayıtlarını inceleyin yatırdım dedim. kamera incelenmesi ve detaylı incemele için dava açmanız mahkeme emri gelmesi gerekiyor dediler benim para öyle kaldı dava falanda uğraşamadım o zamanlar.
    Yazdım bankaya
  • 02-07-2021, 19:53:52
    #8
    Kayıt oluşturduysanız hiçbir problem olmaz. Geçen ay 21 bin TL sıkıştırdı makine. 3-4 gün sonra geri aldım.
  • 02-07-2021, 19:54:40
    #9
    burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt oluşturduysanız hiçbir problem olmaz. Geçen ay 21 bin TL sıkıştırdı makine. 3-4 gün sonra geri aldım.
    1 seferde nasıl koydunuz o meblağı 2 enpara mı