• 02-07-2021, 19:55:41
    #10
    Sorun olmaz gece sayimdan sonra hesabına geçer
  • 02-07-2021, 19:57:35
    #11
    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 seferde nasıl koydunuz o meblağı 2 enpara mı
    Kuveyttürk XTM makinesinde oldu. Büyük bir miktar yatırırken arada bu tutarı yuttu.
  • 02-07-2021, 20:36:32
    #12
    Her ne kadar geleceğini bilsenizde o parayı düşününce ister istemez insan geriliyordur. Umarım sorun çıkmaz.
  • 02-07-2021, 20:54:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Finansbank da bende bir sorun yaşadım. Zar zor 3 ay sonra kurtardım parayı 1000 TL idi. Bu bankanın genel müdürlüğü ilgileniyor bu işlerle. Şube karışmıyor.
  • 02-07-2021, 22:23:03
    #14
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finansbank da bende bir sorun yaşadım. Zar zor 3 ay sonra kurtardım parayı 1000 TL idi. Bu bankanın genel müdürlüğü ilgileniyor bu işlerle. Şube karışmıyor.
    Şube atm si olsa iyi yol üzerinde atm
  • 02-07-2021, 22:23:23
    #15
    Magalimadro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne kadar geleceğini bilsenizde o parayı düşününce ister istemez insan geriliyordur. Umarım sorun çıkmaz.
    İnşallah çıkmaz
  • 03-07-2021, 10:35:20
    #16
    Bankaya bildirin yatırıyorlar, başıma 2 kez geldi.
  • 03-07-2021, 11:07:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sıkıntı olmaz benimde başıma gelmişti hesabınıza geçiyorlar
  • 03-07-2021, 12:26:20
    #18
    Bu finansbank atm lerinin ciddi şekilde yenilenmesi lazım bence. Banka önündekiler iyi çalışıyor ama yollarda olanlar bulunduğum bölge için konuşuyorum hep bir sorun.