windows da bu özelliği nasıl kapatabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
windows da bu özelliği nasıl kapatabilirim?
4
●
63
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
windows da bu özelliği nasıl kapatabilirim?
02-07-2021, 16:10:23
#1
kadersiz35
Platin üye
bu özelliği nasıl kapatabilirim?
yukarı dogru acılan ok olayını kapatmak istiyorum
Kabul Edilen Cevap
Felix
0 Beğeni
Mesaja Git
Görev çubuğuna sağ tıklayıp:
02-07-2021, 16:11:02
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Felix
Görev çubuğuna sağ tıklayıp:
02-07-2021, 16:11:06
#3
fLy
Bence güzel sadece üstüne gelince kocaman oluyor o sıkıntı.
02-07-2021, 16:14:06
#4
induiduel
Yukarı doğru açılmasın derseniz üzerine gelindiğinde aç şıkkını kapatabilirsiniz.
02-07-2021, 16:14:08
#5
kadersiz35
Platin üye
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görev çubuğuna sağ tıklayıp:
hocam çok teşekkür ederim.
fLy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence güzel sadece üstüne gelince kocaman oluyor o sıkıntı.
mause oraya gidiyor sürekli açılıyor. benim için büyük sıkıntı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler