Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görev çubuğuna sağ tıklayıp:

hocam çok teşekkür ederim.

fLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence güzel sadece üstüne gelince kocaman oluyor o sıkıntı.
mause oraya gidiyor sürekli açılıyor. benim için büyük sıkıntı