• 01-07-2021, 15:55:36
    #1
    Geliştirmekte olduğum bir c# uygulamasında db sorunu olmamasına rağmen altta verdiğim iki hatayı almaktayım. Bi fikri olan veya yardımcı olabilecek var mı?
    Database kurulu, uzaktan erişim yok, tablolar da ekli, anlamadım gitti...



  • 01-07-2021, 15:57:02
    #2
    database erişim izni varmı?
  • 01-07-2021, 15:58:38
    #3
    Metaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    database erişim izni varmı?
    evet
  • 01-07-2021, 15:59:40
    #4
    kullanıcı adı yada şifre hatası vardır. yada o kullanıcının o veritabanına erişimi kısıtlıdır.
    buradan bir şey söylemek zor. ama genel sebepler bunlar.
  • 01-07-2021, 16:01:22
    #5
    Metaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı adı yada şifre hatası vardır. yada o kullanıcının o veritabanına erişimi kısıtlıdır.
    buradan bir şey söylemek zor. ama genel sebepler bunlar.
    vaktiniz varsa anydeskten bağlantı verip gösterebilirim sorunu
  • 01-07-2021, 16:02:41
    #6
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaktiniz varsa anydeskten bağlantı verip gösterebilirim sorunu
    şuan çok vaktim yok ama çözemezsen bir kaç saat sonra eve geçince yardımcı olurum.
  • 01-07-2021, 16:03:06
    #7
    Metaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan çok vaktim yok ama çözemezsen bir kaç saat sonra eve geçince yardımcı olurum.
    tamamdır hocam, teşekkür ederim