Geliştirmekte olduğum bir c# uygulamasında db sorunu olmamasına rağmen altta verdiğim iki hatayı almaktayım. Bi fikri olan veya yardımcı olabilecek var mı?
Database kurulu, uzaktan erişim yok, tablolar da ekli, anlamadım gitti...
kullanıcı adı yada şifre hatası vardır. yada o kullanıcının o veritabanına erişimi kısıtlıdır.
buradan bir şey söylemek zor. ama genel sebepler bunlar.
kullanıcı adı yada şifre hatası vardır. yada o kullanıcının o veritabanına erişimi kısıtlıdır.
buradan bir şey söylemek zor. ama genel sebepler bunlar.
vaktiniz varsa anydeskten bağlantı verip gösterebilirim sorunu