Geliştirmekte olduğum bir c# uygulamasında db sorunu olmamasına rağmen altta verdiğim iki hatayı almaktayım. Bi fikri olan veya yardımcı olabilecek var mı?
Database kurulu, uzaktan erişim yok, tablolar da ekli, anlamadım gitti...