• 01-07-2021, 14:59:24
    #1
    Merhaba. Pazarlama üzerine çalışan bir arkadaş ile anlaşacağım fakat şöyle bir sorum olacak ; r10 forumu üzerinde benim hizmetlerimi, benim adımla pazarlarken herhangi bir sorun olur mu? 2 ortak ve 2 pazarlamacı halinde r10 ve benzeri platformlardan iş almayı düşünüyoruz. Tam kendimi anlatamamış olabilirim ama sanırım anlatabildim. Pazarlama konusunda çalışabilecek arkadaşların da iletişime geçmesi iyi olur
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Öncelikle belirtmeliyim ki ortak hesap kullanımı yasaktır.

      Başkası adına açılan konularda ise bir mağduriyet ve şikayet olması durumunda konuyu açan üyelik sorumlu tutulur ve ceza alır.
  • 01-07-2021, 15:18:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zamanında @AdsReklamNet; tüm çalışanlarına gold üyelik çekip Adwords reklam konularına "hayırlı işler" yazdırıyordu
  • 01-07-2021, 15:18:55
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Öncelikle belirtmeliyim ki ortak hesap kullanımı yasaktır.

    Başkası adına açılan konularda ise bir mağduriyet ve şikayet olması durumunda konuyu açan üyelik sorumlu tutulur ve ceza alır.
  • 01-07-2021, 15:22:46
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle belirtmeliyim ki ortak hesap kullanımı yasaktır.

    Başkası adına açılan konularda ise bir mağduriyet ve şikayet olması durumunda konuyu açan üyelik sorumlu tutulur ve ceza alır.
    Ortak hesap kullanmayacağız hocam. 2.madde de bulunan konuya da vakıfım. Tekrar teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim