R10 Pazarlama Konusunda
3
●96
- 01-07-2021, 14:59:24Merhaba. Pazarlama üzerine çalışan bir arkadaş ile anlaşacağım fakat şöyle bir sorum olacak ; r10 forumu üzerinde benim hizmetlerimi, benim adımla pazarlarken herhangi bir sorun olur mu? 2 ortak ve 2 pazarlamacı halinde r10 ve benzeri platformlardan iş almayı düşünüyoruz. Tam kendimi anlatamamış olabilirim ama sanırım anlatabildim. Pazarlama konusunda çalışabilecek arkadaşların da iletişime geçmesi iyi olur
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 01-07-2021, 15:18:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zamanında @AdsReklamNet; tüm çalışanlarına gold üyelik çekip Adwords reklam konularına "hayırlı işler" yazdırıyordu
- 01-07-2021, 15:22:46Ortak hesap kullanmayacağız hocam. 2.madde de bulunan konuya da vakıfım. Tekrar teşekkür eder iyi çalışmalar dilerimBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle