Merhaba. Pazarlama üzerine çalışan bir arkadaş ile anlaşacağım fakat şöyle bir sorum olacak ; r10 forumu üzerinde benim hizmetlerimi, benim adımla pazarlarken herhangi bir sorun olur mu? 2 ortak ve 2 pazarlamacı halinde r10 ve benzeri platformlardan iş almayı düşünüyoruz. Tam kendimi anlatamamış olabilirim ama sanırım anlatabildim. Pazarlama konusunda çalışabilecek arkadaşların da iletişime geçmesi iyi olur