• 30-06-2021, 12:04:08
    #1
    arkadaşlar profile birkaç ayar yaparken 2 davet kodum olduğunu gördüm. daha sonra davet attıgım kişilerle trade kasabilir miyim diye düşündüm
    Açıkcası bunu yapan vardır diye düşünüyorum herhangi bi engellemesi falan yoksa bu olayın.
    Forumda bu olayla ilgili herhangi bi kural vs var mı ? bilgilendirir misiniz?
    EDİT: hocalarım öyle birşeyi yapmadım merak ettim yapılıyor mu diye ve sordum.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 6 Beğeni
      Merhaba, haksız trade kullanım kapsamına girer yaptığınız. Bu gibi bir durumda verilen trade puanları silinir ve forumdan uzaklaştırılırsınız.
  • 30-06-2021, 12:04:56
    #2
    Maxigeyik sandım şaka mısınız hocam 😅
  • 30-06-2021, 12:05:10
    #3
    Hocam çok kasmışsın, forumda 10 liraya bir sürü ürün var. En kötü bilgi edinmek istediğin şeylerde kendi kendine makale yazdır.
  • 30-06-2021, 12:05:22
    #4
    Linç geliyor hazırlan
  • 30-06-2021, 12:05:36
    #5
    Platin üye
    Davet attığın kişiler ile ticaret yapmak yasak diye biliyorum. Yani puan atmak.
    Ayrıca hocam 2 ticaret puanından ne olur ki 😅
  • 30-06-2021, 12:05:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    knight online mı hocam bu lvl kasar gibi
  • 30-06-2021, 12:05:52
    #7
    premete adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linç geliyor hazırlan
    alışkınım hocam hazırım
  • 30-06-2021, 12:05:55
    #8
    Hocam ne diyon Allah aşkına
  • 30-06-2021, 12:06:41
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba, haksız trade kullanım kapsamına girer yaptığınız. Bu gibi bir durumda verilen trade puanları silinir ve forumdan uzaklaştırılırsınız.