arkadaşlar profile birkaç ayar yaparken 2 davet kodum olduğunu gördüm. daha sonra davet attıgım kişilerle trade kasabilir miyim diye düşündüm
Açıkcası bunu yapan vardır diye düşünüyorum herhangi bi engellemesi falan yoksa bu olayın.
Forumda bu olayla ilgili herhangi bi kural vs var mı ? bilgilendirir misiniz?
EDİT: hocalarım öyle birşeyi yapmadım merak ettim yapılıyor mu diye ve sordum.