Merhaba arkadaşlar, webmaster arkadaşlar kusura bakmasın r10.net'de teknik sorularıma cevap veren pek olmuyor. Ben de kişisel sorular soruyorum :P
3 haftadır beslediğim bir Maltese Terrier'im var. Şu an 10. haftasında. Sahiplendiğim yer babasını göstermedi büyük ihtimal babası maltipo. İlk mmasını royal canin marka başlangıç maması aldım. Bitirmek üzere. Bildiğiniz üzere bu hayvanların sağlığı için her bulduğunu yememesi ve mamalarının özel olarak seçilmesi gerekir. Ve kendisine çok bağlandım. Eşimle birlikte aramızda uyuyor. Hep aynı mamayı yemesine üzülüyorum. Bayılarak yiyeceği, sağlığına da zarar gelmeyecek güzel bir mama almak istiyorum. Petshoplara gittiğimde her biri kendi sattığı mamayı övüyor. Tecrübeli arkadaşlar bu konuda nasıl bir yol izleyebileceğimi söyleyebilirse çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler
Köpek için mama önerisi?
4
●53
- 29-06-2021, 15:35:51Öncelikle tüyü kadar ömrü olsun dostunuzun

Bendede pug cinsi mevcut 3 yıldır ailemizde biz royal canin vermiyoruz protein oranı çok yüksek ve tavuklu olduğu için.
Yaklaşık 1bucuk senedir Felicia kullanıyoruz öncesinde ise ProPlan puppy kullanıyorduk.
Mümkünse yazları etli kışları somonlu mama vermenizi tavsiye ederim.
Tekrardan tüyü kadar ömrü olması dileğiyle
- 29-06-2021, 15:37:57Üyeliği durdurulduEğer maddi olanağınız iyiyse Royal Canin üzerinden devam edebilirsiniz. İnsan gibi ''papaz her gün pilav yemez'' mantığı hayvanlarda işlemez. Genellikle mama değiştirme önerilmez. Eğer bir mamayı beğenerek yiyorsa onunla devam edin. Köpeklerde tavuklu mama pek önerilmez. Özellikle hassas ırklarda tavuk deri hassasiyetini bozarak cilt hastalıklarına neden olabiliyor. Etli, pirinçli, sebzeli bu tarz mamalar daha iyidir.
Ben dostum için Royal Canin selection kullanıyorum ve keyifle yiyor. Haftada 1 konserve mama veriyorum. Ve baharatı, salçası olmayan ev yemekleri ile besin değerine katkıda bulununuyorum. Oğlum 12 yaşında ve bu düzeni hiç bozmadım. Her seferinde veterineri ile inatlaşırız 12 yaşında olmadığına
- 29-06-2021, 15:39:01N&D FARMİNA Kesinlikle Tavsiye Ediyorum...
Tavuk ve nar. Yavru köpekler, gebe veya emziren yetişkin dişi köpekler için formüle edilmiş tam mamadır. TIKLA - 29-06-2021, 15:47:50Bozita nın yaş maması çok iyi, Bozita Geyik Etli Yaş Mama bizim kangal bunu yedikten sonra mama kabını 15 dk daha yalıyor

BİLEŞİM
Sığır eti * (İsveççe,% 31), ren geyiği * (İsveççe,% 14), tavuk * (İsveççe,% 14), mineraller, pancar lifi *, maya *. * Doğal içerik
KATKI MADDELERİ (KG BAŞINA)
Besin katkısı: A Vitamini 4000IU, D3 400IU vitamini, E vitamini (tümü-rac-a-tokoferil asetat) 12mg, bakır (II) sülfat pentahidrat 8mg, manganez (II) oksit / manganez (III) oksit 3mg, çinko sülfat monohidrat 34mg , kalsiyum iyodat anhidrat 6mg.
ANALİTİK BİLEŞENLER
Protein% 9.5, yağ içeriği% 6, ham lif% 0.5, ham kül (mineraller)% 2 (bunun% 0,30'u kalsiyum ve% 0.25'i fosfor), nemi% 81'i.
