Merhaba arkadaşlar, webmaster arkadaşlar kusura bakmasın r10.net'de teknik sorularıma cevap veren pek olmuyor. Ben de kişisel sorular soruyorum :P

3 haftadır beslediğim bir Maltese Terrier'im var. Şu an 10. haftasında. Sahiplendiğim yer babasını göstermedi büyük ihtimal babası maltipo. İlk mmasını royal canin marka başlangıç maması aldım. Bitirmek üzere. Bildiğiniz üzere bu hayvanların sağlığı için her bulduğunu yememesi ve mamalarının özel olarak seçilmesi gerekir. Ve kendisine çok bağlandım. Eşimle birlikte aramızda uyuyor. Hep aynı mamayı yemesine üzülüyorum. Bayılarak yiyeceği, sağlığına da zarar gelmeyecek güzel bir mama almak istiyorum. Petshoplara gittiğimde her biri kendi sattığı mamayı övüyor. Tecrübeli arkadaşlar bu konuda nasıl bir yol izleyebileceğimi söyleyebilirse çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler