• 29-06-2021, 15:12:37
    #1
    Diyelim 1 dolar 1tl ye denk geliyor. Ekonomik krizde değiliz çok bir sorunumuz yok o zaman tatil bölgelerinde yerel, yabancı turist ayrımı yapar mıydı turizmciler ?

    Bir yabancı daha çok para veriyor bu nedenden dolayı yerli turist pek önemsenmiyor ama yukarıdaki gibi bir durumda durumlar nasıl olurdu tam olarak
    aslında yaşı benden büyük olanlar daha iyi bilebilir bu sorunun cevabını çünkü ekonominin iyi olduğu yılları hatırlayacaklardır.

    Bu alternatif gerçeklikte turizmcilerin tercihi kim olurdu
  • 29-06-2021, 15:19:05
    #2
    çok uzağa değil 2001'e gitsek dolar 1.15 . daha çok şey yazardım da o zamanlar aklıma geldi yine...
  • 29-06-2021, 15:21:28
    #3
    rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok uzağa değil 2001'e gitsek dolar 1.15 . daha çok şey yazardım da o zamanlar aklıma geldi yine...
    Evet doğru, Ben o zamanları hatırlamıyorum açıkcası. o zamanlarda nasıldı bu turizm acaba.