Diyelim 1 dolar 1tl ye denk geliyor. Ekonomik krizde değiliz çok bir sorunumuz yok o zaman tatil bölgelerinde yerel, yabancı turist ayrımı yapar mıydı turizmciler ?
Bir yabancı daha çok para veriyor bu nedenden dolayı yerli turist pek önemsenmiyor ama yukarıdaki gibi bir durumda durumlar nasıl olurdu tam olarak
aslında yaşı benden büyük olanlar daha iyi bilebilir bu sorunun cevabını çünkü ekonominin iyi olduğu yılları hatırlayacaklardır.
Bu alternatif gerçeklikte turizmcilerin tercihi kim olurdu