Nasıl web geliştiricisi olabilirim?
3
●75
- 29-06-2021, 14:18:44Merhabalar, html, css ve php'ye hakimim. Ancak bu işi meslek olarak yapmak istiyorum. Şuanda sosyal bilimler lisesindeyim sizce eşit ağırlıktan yazılımcı olmamın yolu var mıdır? Yoksa fen lisesine mi geçeyim?
- 29-06-2021, 14:21:04Yönetim bilişim sistemleri eşit ağırlıktan alan yazılımı da içinde barındıran bir bölüm, lakin işletme ve hukuk dersleri de içeriyor. kalmak istersen tercihine göre, mühendislik istersen tabi sayısal olman gerekir.
- 29-06-2021, 14:31:44Eşit ağırlıktan arkadaşında dediği gibi yönetim bilişim sistemleri var ama şöyle de bir durum var sayısal olduğun zaman yazılım mühendisliğinden girme olasılığın biraz daha fazla atıyorum eşit ağırlıktan ilk 50.000 de alınıyosa sayısaldan ilk 40.000 de alıyorlarozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle