• 29-06-2021, 14:18:44
    #1
    Merhabalar, html, css ve php'ye hakimim. Ancak bu işi meslek olarak yapmak istiyorum. Şuanda sosyal bilimler lisesindeyim sizce eşit ağırlıktan yazılımcı olmamın yolu var mıdır? Yoksa fen lisesine mi geçeyim?
  • 29-06-2021, 14:21:04
    #2
    Yönetim bilişim sistemleri eşit ağırlıktan alan yazılımı da içinde barındıran bir bölüm, lakin işletme ve hukuk dersleri de içeriyor. kalmak istersen tercihine göre, mühendislik istersen tabi sayısal olman gerekir.
  • 29-06-2021, 14:31:44
    #3
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, html, css ve php'ye hakimim. Ancak bu işi meslek olarak yapmak istiyorum. Şuanda sosyal bilimler lisesindeyim sizce eşit ağırlıktan yazılımcı olmamın yolu var mıdır? Yoksa fen lisesine mi geçeyim?
    Eşit ağırlıktan arkadaşında dediği gibi yönetim bilişim sistemleri var ama şöyle de bir durum var sayısal olduğun zaman yazılım mühendisliğinden girme olasılığın biraz daha fazla atıyorum eşit ağırlıktan ilk 50.000 de alınıyosa sayısaldan ilk 40.000 de alıyorlar
  • 30-06-2021, 02:00:42
    #4
    bence bir sene civarı r10 para biriktirip gözünü dışarı dik