Merhabalar, html, css ve php'ye hakimim. Ancak bu işi meslek olarak yapmak istiyorum. Şuanda sosyal bilimler lisesindeyim sizce eşit ağırlıktan yazılımcı olmamın yolu var mıdır? Yoksa fen lisesine mi geçeyim?