Selamlar elimde 500 600 tane soda gazoz şisesi var ben bu şişeleri kesmek istiyorum 2 ye bölmek istiyorum nasıl yapabilirim kolay şekilde bilen var mı ?
Bir videoda izlemiştim. Kesmek istediğiniz kısımdan ip bağlıyor, ipin olduğu yeri ocakta bikaç dakika ısıtıp soğuk su dolu kabın içine koyuyor. İpin olduğu kısımdan anında kesiliyor şişe.
Not : kendim denemedim.