• 27-06-2021, 21:52:46
    #1
    Selamlar elimde 500 600 tane soda gazoz şisesi var ben bu şişeleri kesmek istiyorum 2 ye bölmek istiyorum nasıl yapabilirim kolay şekilde bilen var mı ?
  • 27-06-2021, 21:54:42
    #2
    Elmas ile kesersiniz.
  • 27-06-2021, 21:56:57
    #3
    https://a.aliexpress.com/_uzAaLh
    Buna bakabilirsiniz
  • 27-06-2021, 21:57:08
    #4
    Bir videoda izlemiştim. Kesmek istediğiniz kısımdan ip bağlıyor, ipin olduğu yeri ocakta bikaç dakika ısıtıp soğuk su dolu kabın içine koyuyor. İpin olduğu kısımdan anında kesiliyor şişe.
    Not : kendim denemedim.
  • 27-06-2021, 21:57:38
    #5
    Su Motoru ile çok rahat kesersiniz
  • 27-06-2021, 21:58:47
    #6
    cam kesme elması ile kesebilirsin.
    fakat senin keseceğin camlar farklı, elledğin gibi tuz buz olur.


    normal cam kestiğinde dağılma olmaz elmas ile, fakat bu camlarda kendine zarar verebilirsin. dikkat etmende fayda var.
  • 27-06-2021, 22:50:18
    #7
    Cam kesici elmas lazım çizip kesiyorsunuz