Bir videoda izlemiştim. Kesmek istediğiniz kısımdan ip bağlıyor, ipin olduğu yeri ocakta bikaç dakika ısıtıp soğuk su dolu kabın içine koyuyor. İpin olduğu kısımdan anında kesiliyor şişe.
Not : kendim denemedim.