• 27-06-2021, 00:18:31
    #1
    Merhaba arkadaslar,

    haftanin alti gününü yanliz basina kendi is yerimde calisarak geciren birisi olarak motivasyon konusunda takiliyorum. Müsterilerle ilgilenmekten kendime vakit ayiramiyorum acikcasi. Gerekli isleri yapiyorum ve bos zamanlarimda kafam almiyor ve birsey yapmiyorum. Vakit gelincede paydos ediyorum. Cevremde kendi isini yapan cok az kisi oldugu icin dert ortagim veya danisacak kimsemde yok.

    Siz kendinizi nasil motive ediyorsunuz? Tesekkürler arkadaslar
  • 27-06-2021, 00:19:15
    #2
    Platin üye
    Başkası sizi motive edemez etse bile maximum 2 hafta sürer sonra puf olur.
  • 27-06-2021, 00:22:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Instagram sayfalarını takip edin hocam
  • 27-06-2021, 00:24:59
    #5
    Platin üye
    Kisisel gelisim Kitaplari okumanizi tavsiye ederim.
  • 27-06-2021, 00:26:36
    #6
    Naber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkası sizi motive edemez etse bile maximum 2 hafta sürer sonra puf olur.
    Kesinlikle katiliyorum hocam. Ben zaten birinin beni motive etmesini beklemiyorum, tam tersi kendi işimi kendim görmek istiyorum.
  • 27-06-2021, 00:29:40
    #7
    Sabahları kalktığınızda sakin kafayla podcast dinlemenizi öneririm. İnanç Ayar'ı önerebilirim. https://inancayar.com/podcast/

    Bu tarz podcastlerdeki bir cümle bile hayata bakış açınızı değiştirebilir. Bende home office olarak tek başıma çalışıyorum. Dilediğin zaman yazarsan bilgi paylaşımı yapıp, sohbet edebiliriz.
  • 27-06-2021, 00:44:09
    #8
    Klasik müzik benim çok işime yaradı