Merhaba arkadaslar,
haftanin alti gününü yanliz basina kendi is yerimde calisarak geciren birisi olarak motivasyon konusunda takiliyorum. Müsterilerle ilgilenmekten kendime vakit ayiramiyorum acikcasi. Gerekli isleri yapiyorum ve bos zamanlarimda kafam almiyor ve birsey yapmiyorum. Vakit gelincede paydos ediyorum. Cevremde kendi isini yapan cok az kisi oldugu icin dert ortagim veya danisacak kimsemde yok.
Siz kendinizi nasil motive ediyorsunuz? Tesekkürler arkadaslar