Alibaba vergisi ne kadar
6
●118
- 26-06-2021, 18:06:22Alibabadan kırılmazcam istiyecem yaklaşık 200-300 adet ürün 300$ kargo100$ Tutuyor gelince vergi ne kdar çıkar tecrubesi olan varmı
- 26-06-2021, 18:16:53%20 fazla çıkarmı gümrük vergisi bu aralar kargo pahalı eskiden bedavaydı
- 26-06-2021, 19:59:02ticariye girer fazla vergi çıkar ve sokmazlar belge isterlerTanerCalikoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 00:28:57selim01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne belgesi ve ne vergisi çıkar hocam biraz daha detaylı yazar mısınız,tecrübeniz var mı yoksa duyduklarınızdan mı ibaret - 27-06-2021, 00:36:31şimdi şu şekilde bundan 1 yıl önce falan bizde getittirmeyi planladık ve bu işi yapan insanlara sorduk öncelikle dedikleri şey şuydu "belli bir miktardan fazla ürün almak istersen ticariye girdiği için kendine ait firmanın olması gerekir ve ürünler gümrüğe geldiğinde firma üzerinden vergi kesilir" denmişti sonra biz vazgeçtik yani bunlar sadece duyduğumuzdan ibaret olarak kaldı ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama o sıra araştırdığımızda bunlar çıkmıştı karışımıza.EightStreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 00:43:19teşekkürler arkadaşta bunun ticaretini yapıcak sanırım şirketi vardır heraldeselim01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle