• 26-06-2021, 18:06:22
    #1
    Alibaba’dan kırılmazcam istiyecem yaklaşık 200-300 adet ürün 300$ kargo100$ Tutuyor gelince vergi ne kdar çıkar tecrubesi olan varmı
  • 26-06-2021, 18:13:40
    #2
    Vergiyi geçtim ordan alınan ürünlerin kargo ücretleri çok fazla ya anlayamadım neden öyle.
  • 26-06-2021, 18:16:53
    #3
    %20 fazla çıkarmı gümrük vergisi bu aralar kargo pahalı eskiden bedavaydı
  • 26-06-2021, 19:59:02
    #4
    TanerCalikoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alibaba’dan kırılmazcam istiyecem yaklaşık 200-300 adet ürün 300$ kargo100$ Tutuyor gelince vergi ne kdar çıkar tecrubesi olan varmı
    ticariye girer fazla vergi çıkar ve sokmazlar belge isterler
  • 27-06-2021, 00:28:57
    #5
    selim01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticariye girer fazla vergi çıkar ve sokmazlar belge isterler

    ne belgesi ve ne vergisi çıkar hocam biraz daha detaylı yazar mısınız,tecrübeniz var mı yoksa duyduklarınızdan mı ibaret
  • 27-06-2021, 00:36:31
    #6
    EightStreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne belgesi ve ne vergisi çıkar hocam biraz daha detaylı yazar mısınız,tecrübeniz var mı yoksa duyduklarınızdan mı ibaret
    şimdi şu şekilde bundan 1 yıl önce falan bizde getittirmeyi planladık ve bu işi yapan insanlara sorduk öncelikle dedikleri şey şuydu "belli bir miktardan fazla ürün almak istersen ticariye girdiği için kendine ait firmanın olması gerekir ve ürünler gümrüğe geldiğinde firma üzerinden vergi kesilir" denmişti sonra biz vazgeçtik yani bunlar sadece duyduğumuzdan ibaret olarak kaldı ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama o sıra araştırdığımızda bunlar çıkmıştı karışımıza.
  • 27-06-2021, 00:43:19
    #7
    selim01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi şu şekilde bundan 1 yıl önce falan bizde getittirmeyi planladık ve bu işi yapan insanlara sorduk öncelikle dedikleri şey şuydu "belli bir miktardan fazla ürün almak istersen ticariye girdiği için kendine ait firmanın olması gerekir ve ürünler gümrüğe geldiğinde firma üzerinden vergi kesilir" denmişti sonra biz vazgeçtik yani bunlar sadece duyduğumuzdan ibaret olarak kaldı ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama o sıra araştırdığımızda bunlar çıkmıştı karışımıza.
    teşekkürler arkadaşta bunun ticaretini yapıcak sanırım şirketi vardır heralde