selim01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi şu şekilde bundan 1 yıl önce falan bizde getittirmeyi planladık ve bu işi yapan insanlara sorduk öncelikle dedikleri şey şuydu "belli bir miktardan fazla ürün almak istersen ticariye girdiği için kendine ait firmanın olması gerekir ve ürünler gümrüğe geldiğinde firma üzerinden vergi kesilir" denmişti sonra biz vazgeçtik yani bunlar sadece duyduğumuzdan ibaret olarak kaldı ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama o sıra araştırdığımızda bunlar çıkmıştı karışımıza.
teşekkürler arkadaşta bunun ticaretini yapıcak sanırım şirketi vardır heralde