• 24-06-2021, 03:01:01
    #1
    Değerli dostlar,

    İyi akşamlar. Ağız ve diş sağlığı merkezlerinde dolgu vs. yapılıyor mu? Koronavirüsten kaynaklı sadece muayene edip ilaç mı veriliyor? Son günlerde giden dostlar yanıtlarsa sevinirim.

    Teşekkür ederim.
  • 24-06-2021, 09:14:58
    #2
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Takip