Değerli dostlar,

İyi akşamlar. Ağız ve diş sağlığı merkezlerinde dolgu vs. yapılıyor mu? Koronavirüsten kaynaklı sadece muayene edip ilaç mı veriliyor? Son günlerde giden dostlar yanıtlarsa sevinirim.

Teşekkür ederim.