12 PRO MAX Alacağım Kayıt HK.
8
●146
- 23-06-2021, 18:04:59Üyeliği durdurulduİPhone 12 pro max almayı düşünüyorum yurtdışı cihazı fakat kapandıktan sonra geçici kayıt ile açabiliyorlarmış diyorlar doğruluğu nedir sağlıklı mı fiyatı hakkında bilginiz var mı nasıl oluyor bu ?
- 23-06-2021, 18:10:03@panelhizmetleri;
Yurtdışı "iOS" telefon alınmaz. Telefona verdiğin paradan çok açtırmayla onla bunla oynarsınız.
Androide sözüm yok her türlü halolur ama iOS öyle değil sakın böyle bir hataya düşmeyin. TECRÜBEYE DAYALI KONUŞUYORUM!! - 23-06-2021, 19:51:27Üyeliği durdurulduEtiket için teşekkürler.Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçici kayıt yapıyoruz en uygun fiyatla. - 23-06-2021, 20:01:04Üyeliği durdurulduDetayları pm alabilir miyimSonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle