• 23-06-2021, 18:04:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İPhone 12 pro max almayı düşünüyorum yurtdışı cihazı fakat kapandıktan sonra geçici kayıt ile açabiliyorlarmış diyorlar doğruluğu nedir sağlıklı mı fiyatı hakkında bilginiz var mı nasıl oluyor bu ?
  • 23-06-2021, 18:09:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçici kayıt şuan pandemiden dolayı var. Pandemi bitince büyük ihtimal oda bitecek.

    Özellikle iPhone gibi cihaz alırken kesinlikle Türkiye garantili alın, riske atmayın.
  • 23-06-2021, 18:10:03
    #3
    @panelhizmetleri;

    Yurtdışı "iOS" telefon alınmaz. Telefona verdiğin paradan çok açtırmayla onla bunla oynarsınız.

    Androide sözüm yok her türlü halolur ama iOS öyle değil sakın böyle bir hataya düşmeyin. TECRÜBEYE DAYALI KONUŞUYORUM!!
  • 23-06-2021, 18:17:08
    #4
    Şahsi fikrim ben olsaydım almazdım. Yurt dışında geleceğe dönük ürünler alınca sıkıntı yaratabiliyor.
  • 23-06-2021, 19:20:28
    #5
    @tarikozbek; geçici kayıt yapıyor. Kendisine yazabilirsiniz
  • 23-06-2021, 19:30:41
    #6
    @SonKelime; Kayıt hakkında yardımcı olabilirler
  • 23-06-2021, 19:51:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SonKelime; Kayıt hakkında yardımcı olabilirler
    Etiket için teşekkürler.

    geçici kayıt yapıyoruz en uygun fiyatla.
  • 23-06-2021, 20:01:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiket için teşekkürler.

    geçici kayıt yapıyoruz en uygun fiyatla.
    Detayları pm alabilir miyim
  • 29-06-2021, 18:25:57
    #9
    mediamarket hepsiburada gibi yerlerden almak sıkıntı çıkartırmı yoksa direk apple dan almak daha mı mantıklı