@panelhizmetleri;

Yurtdışı "iOS" telefon alınmaz. Telefona verdiğin paradan çok açtırmayla onla bunla oynarsınız.

Androide sözüm yok her türlü halolur ama iOS öyle değil sakın böyle bir hataya düşmeyin. TECRÜBEYE DAYALI KONUŞUYORUM!!