• 23-06-2021, 16:34:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir iki günlüğüne denize girmek ve tatil yapmak için Mersin'e gelmeyi düşünüyoruz. İnternetten Susanoğlu ve Kızkalesi bölgesi gözüme çarptı. Sizce hangisi tercih edilmeli? Bir de Mersin merkez otogardan bu iki yere gitmek mümkün müdür bir toplu taşıma aracı ile. Otobüsle geleceğiz çünkü. Bu konularda bilgi verebilirseniz çok müteşekkir olurum.
  • 23-06-2021, 16:38:17
    #2
    Otogardan gitmen mümkün. Susanoğlunu tavsiye ederim.
  • 23-06-2021, 16:39:30
    #3
    merhaba hocam kızkalesi ve susanoğluna hiç tavsiye etmem suriyeli ve argo laflar kullananlar falan hepsi orda gidin boğsak tarafına bir motele falan yerleşin aydıncık olur otogardan silifke servisleri kalkıyor binersiniz 2 3 saate orda olursunuz kızkalesi tarafına hiç gitmeyin ben bile gitmedim hiç akyar yapraklı koy bu taraflardan sonrası güzel hocam
  • 23-06-2021, 16:39:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İki seçenek arasında
    Susanoğlu deniz konusu nda fark atar
  • 23-06-2021, 16:40:06
    #5
    kız kalesini tavsiye etmiyorum otogardan inip her yere bir kaç araç değiştirerek mutlaka ulaşabilirsiniz ancak sizin için zor olacaktır çünkü arada ki mesafe baya uzak eğer varsa ehlietiniz 1-2 günlük araç kiralamak sizi oldukça rahatlatacaktır
  • 23-06-2021, 16:40:11
    #6
    H.burada Bozum İşlemleri
    Susanoğlu da güzel Kızkalesi de ama Tisanı tavsiye ederim. Otogardan direkt giden belediye otobüsü var diye biliyorum yoksa eğer 2 dolmuş ile yine gidebilirsiniz
  • 23-06-2021, 16:41:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Limonlu Efsane Bir Yer Tertemiz Denizi Var Doğa Büyüme Mersinliyim
  • 23-06-2021, 16:49:00
    #8
    Arkadaşa 4 yer çıktı iyi gezmeler

    Kızkalesi

    Susanoğlu


    Tisan


    Susanoğlu

    ekşi sözlüğe bakın buralar hakkında ne demişler dünyanın bilim ilim ve her şeyi bilenleri orada
  • 23-06-2021, 16:50:37
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Otogar ile bahsedilen mekanların arası baya uzak silifke otobüsleri falan oluyor onlarla direkt gidersiniz 1, 1.5 saat sürer ama yolculuk.

    Ayrıca hafta içi giderseniz daha iyi olur hafta sonu izdiham oluyor çünkü.