Merhaba arkadaşlar bir iki günlüğüne denize girmek ve tatil yapmak için Mersin'e gelmeyi düşünüyoruz. İnternetten Susanoğlu ve Kızkalesi bölgesi gözüme çarptı. Sizce hangisi tercih edilmeli? Bir de Mersin merkez otogardan bu iki yere gitmek mümkün müdür bir toplu taşıma aracı ile. Otobüsle geleceğiz çünkü. Bu konularda bilgi verebilirseniz çok müteşekkir olurum.