Herkese selam arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Bir sorum olacaktır.
Evliyim ve 1 hafta sonra evlilik yıl dönümümüz var. Parasal yönden sıkıntım var. Bir şeyler yapmak istiyorum ama beni kısıtlıyor her şey para olduğu için ortada kaldım. Parasız ne yapabilirim nasıl bir yol izleyebilirim. Evde tek çalışan olduğum için Eşimin ne doğum gününde nede doğumunda bir şey alabildim. Şimdi bir şey yapmak isteyip mutlu olmasını istiyorum. Ne yapabilirim. Kilitli kutu gibi kaldım ortada.
Evlilik yıldönümünde ne alabilirim?
3
●77
- 23-06-2021, 19:24:20Bir yastıkta kocayın, mutlu bir aileniz olsun.
2 çocuğumun doğumunda eşime bir şey alamadım, sadece ona çook minnettarım. Elime para geçtiği anda hediye olarak iyi bir telefon aldım. Kolye v.b almak yerine çocuklarımızın fotoğrafını istediği gibi çekebileceği telefon aldım. Telefonu bozulmuş, idareten başka kullanıyordu.
Güzel söz, tatlı dil evet önemli ama onu mutlu etmek için sizi çok zorlamayacak bir hediye almayı ihmal etmeyin.