Herkese selam arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Bir sorum olacaktır.

Evliyim ve 1 hafta sonra evlilik yıl dönümümüz var. Parasal yönden sıkıntım var. Bir şeyler yapmak istiyorum ama beni kısıtlıyor her şey para olduğu için ortada kaldım. Parasız ne yapabilirim nasıl bir yol izleyebilirim. Evde tek çalışan olduğum için Eşimin ne doğum gününde nede doğumunda bir şey alabildim. Şimdi bir şey yapmak isteyip mutlu olmasını istiyorum. Ne yapabilirim. Kilitli kutu gibi kaldım ortada.