• 22-06-2021, 12:29:09
    #1
    Merhaba değerli hocalarım bir sorum olacak adsreklamnetten parasını alan oldu mu olumlu bir sonuç elde eden felan ?
  • 22-06-2021, 12:29:45
    #2
    Çok geçmiş olsun
  • 22-06-2021, 12:33:38
    #3
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun
    Sağolun hocam. Büyük vurgun yedi forum halkı mağdur musunuz siz de bu konuda ?
  • 22-06-2021, 12:48:17
    #4
    Kişi hakkında konu açmak yasaktı en son dava falan açan kişiler vardı sanırım
    Tek konu üzerinden ilerliyor olabilir biraz bakının foruma
  • 22-06-2021, 13:10:06
    #5
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam. Büyük vurgun yedi forum halkı mağdur musunuz siz de bu konuda ?
    Hayır ben uzun süre önce çalıştım mağduriyet sağlamadı bana fakat çok oyalandık
  • 22-06-2021, 13:29:58
    #6
    O kişiden bende hizmet almıştım o zamanlar hizmeti veriyordu bir sorun yaşamıyordu millet fakat ben sorun yaşamıştım yanlış hatırlamıyorsam paranın yarısını da geri almıştım çünkü dediği kadar ads reklam çıkamıyordu ve hizmet alan kişilere asistan gibi bir şey atıyordu yanlış hatırlamıyorsam asistana yazıyorduk halledecez onu edecez derken 4-5 gün geçip gidiyordu doğru düzgün hizmet bile alamamıştım orada anlamıştım ilerde çok kişi mağdur olabilir diye ama kurumsal üyeydi ve herkes çok memnundu şaşırmıştım acıkcası çünkü yazdığımda bile doğru düzgün geri dönüş alamıyordum heralde dedim bir bana böyle denk geldi sonradan zaten patladı kısaca haklı çıktım
  • 22-06-2021, 14:31:48
    #7
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kişiden bende hizmet almıştım o zamanlar hizmeti veriyordu bir sorun yaşamıyordu millet fakat ben sorun yaşamıştım yanlış hatırlamıyorsam paranın yarısını da geri almıştım çünkü dediği kadar ads reklam çıkamıyordu ve hizmet alan kişilere asistan gibi bir şey atıyordu yanlış hatırlamıyorsam asistana yazıyorduk halledecez onu edecez derken 4-5 gün geçip gidiyordu doğru düzgün hizmet bile alamamıştım orada anlamıştım ilerde çok kişi mağdur olabilir diye ama kurumsal üyeydi ve herkes çok memnundu şaşırmıştım acıkcası çünkü yazdığımda bile doğru düzgün geri dönüş alamıyordum heralde dedim bir bana böyle denk geldi sonradan zaten patladı kısaca haklı çıktım
    4 ay reklam çıkmadı iade istedik suç sizde dedi ne garip insanlar var
  • 22-06-2021, 14:46:24
    #8
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 ay reklam çıkmadı iade istedik suç sizde dedi ne garip insanlar var
    Benimde reklam vermek istediğim ürüne suçu atmıştı