roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kişiden bende hizmet almıştım o zamanlar hizmeti veriyordu bir sorun yaşamıyordu millet fakat ben sorun yaşamıştım yanlış hatırlamıyorsam paranın yarısını da geri almıştım çünkü dediği kadar ads reklam çıkamıyordu ve hizmet alan kişilere asistan gibi bir şey atıyordu yanlış hatırlamıyorsam asistana yazıyorduk halledecez onu edecez derken 4-5 gün geçip gidiyordu doğru düzgün hizmet bile alamamıştım orada anlamıştım ilerde çok kişi mağdur olabilir diye ama kurumsal üyeydi ve herkes çok memnundu şaşırmıştım acıkcası çünkü yazdığımda bile doğru düzgün geri dönüş alamıyordum heralde dedim bir bana böyle denk geldi sonradan zaten patladı kısaca haklı çıktım
4 ay reklam çıkmadı iade istedik suç sizde dedi ne garip insanlar var