• 21-06-2021, 22:55:07
    #1
    Mesajları siliyorum,mesajlar siliniyor fakat mesajlaştığım kişi halen mesaj bolmemde gozukuyor bu tek bende mi oluyor yoksa herkeste boylemi? Cünkü önceden olmuyordu bu aralar olmaya başladı
  • 21-06-2021, 22:56:35
    #2
    Çerezlerde tutuyor ondan kaynaklı Ctrl + R veya Ctrl + F5 yap düzelmezse takma dert etme kaybolur kısa sürede.
  • 21-06-2021, 22:57:00
    #3
    Cache ile alakalı bir sorun olabilir daha önce ben hiç yaşamadım böyle bir sorun.
  • 21-06-2021, 23:00:02
    #4
    Merhaba, aşağıdaki linkten kontrol edebilir misiniz?
    https://www.r10.net/private.php?do=editfolders