Mesajları siliyorum,mesajlar siliniyor fakat mesajlaştığım kişi halen mesaj bolmemde gozukuyor bu tek bende mi oluyor yoksa herkeste boylemi? Cünkü önceden olmuyordu bu aralar olmaya başladı