R10 Gelen mesajı göremiyorum
9
●102
- 21-06-2021, 16:07:39Gelen mesajı göremiyorum. Bildirim var. Mesajda bekliyordum. Nasıl düzeleceği hakkında fikri olan var mı?
- 21-06-2021, 16:09:06denedim. çerezleri ve geçmişi de temizledim sorun çözülmedi.akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2021, 16:15:29%30 fazla kota var şuan. Kendi kendine düzelicek sanırsam, geçen sefer de aynısı olmuştu bu daha uzun sürdü.taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2021, 16:16:31Filitre kulkan okunmamislari görürsün hocam bazen bende ee oluyor
- 21-06-2021, 16:22:58sorun çözüldü teşekkürlerBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

