Konu
R10 Gelen mesajı göremiyorum
21-06-2021, 16:16:28
#6
Sigma
pirovn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
%30 fazla kota var şuan. Kendi kendine düzelicek sanırsam, geçen sefer de aynısı olmuştu bu daha uzun sürdü.
Eski temaya geçin deneyin