• 19-06-2021, 23:17:23
    #10
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkün değil diye düşünüyorum.
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz araştırdımda net bir sonuc veya madde göremedim.
    SeoGrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkün değil hocam.
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçiş yapamazsınız.
    teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AGS ( Askerlik Geçiş Sınavı )
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam demezler mi adama 1 hafta daha dayanamadın mı askere gelmek için
    Demezler.Deselerde kimene. Bedelli varsa ve bu hakkı askerde iken kullanabiliyorsa kullanmak istiyor demekki arkadaş.

    Ha gitmeden keşke bunu araştırsaydı yada bedelli fikri varsa meblayı yatırıp gitmeseydı ama sanırım gidince kendisine pek uygun olmadığını anladı.

    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zevk almaya bak hocam
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkün değil hocam

    Söz konusu kişi ben değilim.Yakın bir tanıdığımın arkadaşı.
  • 19-06-2021, 23:17:31
    #11
    15 ay yapmış biri olarak söylüyorum bedelliye gitmeyin 6 ay gidip yapın gelin zor bir şey değil zaten dediğinin imkanı yok imza atmışsın gitmek için
  • 19-06-2021, 23:24:13
    #12
    Askerlik subesine sorman gerek kesin bilgiyi onlar verir
  • 19-06-2021, 23:40:10
    #13
    Bildiğim kadarıyla, askerlik hizmetini yapmaya fiilen başlamışsan (yani şubeden askerlik kağıdını alıp, kışlaya adım attıysan), teskere dışında bir çözüm yok.
  • 19-06-2021, 23:47:26
    #14
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 ay yapmış biri olarak söylüyorum bedelliye gitmeyin 6 ay gidip yapın gelin zor bir şey değil zaten dediğinin imkanı yok imza atmışsın gitmek için
    Zor olan şey giden zaman.
  • 20-06-2021, 12:56:03
    #15
    Mümkün değil, ben acemi birliğindeyken salağın teki ortaya bir laf atmıştı bedelliye geçiliyor diye içtima da sordular astsubay’a komutanım biz bedelli yapmak istiyoruz diye komutanda nah işaretini gösterip gelin bedelli yapın demişti