bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 ay yapmış biri olarak söylüyorum bedelliye gitmeyin 6 ay gidip yapın gelin zor bir şey değil zaten dediğinin imkanı yok imza atmışsın gitmek için
Zor olan şey giden zaman.