• 16-06-2021, 12:01:10
    #10
    Bende sizin gibi ikilemdeyim. Covid-19 vakası henüz Türkiye'de görülmediğinde bu hastalığı geçirdiğimi düşünüyorum. Hayatımda ilk kez tat kaybı yaşadım. Çok ciddi rahatsızlık geçirdim. Rahatsızlıktan 20 gün sonra Türkiye'de ilk vaka tespit edilmişti. Bu süreçte çok titiz davranıyorum. Eğer çalıştığınız iş insan sirkülasyonunun fazla olduğu bir iş ise, derhal aşınızı olun. Bunun dışında kalabalık ortamlarda çok bulunuyorsanız, mutlaka tavsiye ederim. Ben çok fazla kalabalık içerisinde olmamaya gayret gösterdiğim için şuan olmayı düşünmüyorum.
  • 16-06-2021, 12:01:24
    #11
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de çekincem bundan bir kaç yıl sonra aşı nedeni ile bir hastalık geçirip, o hastalığın tedavisinin mümkün olup olmayacağı. Olacaksa nasıl olacağı.
    Not: Bu bir düşünce sadece gerçeği yansıtmamaktadır.
    Onun dışında çip olayı faln biraz abartı geliyor
    Çip diyenlerle direkt dalga geçiyorum hocam zaten benim de çekincem bu.
  • 16-06-2021, 12:05:38
    #12
    Aşı on numara beş yıldız, kaliteeeeee kaliteeee

    İmkan varken olun yoksa bulamazsınız burası Türkiye
  • 16-06-2021, 12:07:03
    #13
    olun
  • 16-06-2021, 12:22:46
    #14
    Hocam yaşlılar aşıyı olduktan sonra yaşlı hasta sayısında bir azalma oldu sizce bu tesadüf mü?
    Herkesin olması gerekiyor.
  • 16-06-2021, 12:58:21
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kısırlığa ve eşcinselliğe yol açtığı yönünde çeşitli iddialar var.
    siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
  • 16-06-2021, 13:54:25
    #16
    Ben de aynı sorularla uğraşıyorum. Hala randevu almadım. Ama mantıklı olan aşı olmak galiba...
  • 16-06-2021, 14:49:01
    #17
    Merhaba ilgili konudan devam edebilirsiniz.
    https://www.r10.net/sorum-var/285306...eceksiniz.html