Aşı olmalı mıyım?
16
●359
- 16-06-2021, 12:01:10Bende sizin gibi ikilemdeyim. Covid-19 vakası henüz Türkiye'de görülmediğinde bu hastalığı geçirdiğimi düşünüyorum. Hayatımda ilk kez tat kaybı yaşadım. Çok ciddi rahatsızlık geçirdim. Rahatsızlıktan 20 gün sonra Türkiye'de ilk vaka tespit edilmişti. Bu süreçte çok titiz davranıyorum. Eğer çalıştığınız iş insan sirkülasyonunun fazla olduğu bir iş ise, derhal aşınızı olun. Bunun dışında kalabalık ortamlarda çok bulunuyorsanız, mutlaka tavsiye ederim. Ben çok fazla kalabalık içerisinde olmamaya gayret gösterdiğim için şuan olmayı düşünmüyorum.
- 16-06-2021, 12:01:24Çip diyenlerle direkt dalga geçiyorum hocam zaten benim de çekincem bu.Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2021, 12:05:38Aşı on numara beş yıldız, kaliteeeeee kaliteeee
İmkan varken olun yoksa bulamazsınız burası Türkiye
- 16-06-2021, 12:22:46Hocam yaşlılar aşıyı olduktan sonra yaşlı hasta sayısında bir azalma oldu sizce bu tesadüf mü?
Herkesin olması gerekiyor. - 16-06-2021, 14:49:01Merhaba ilgili konudan devam edebilirsiniz.
https://www.r10.net/sorum-var/285306...eceksiniz.html