Bende sizin gibi ikilemdeyim. Covid-19 vakası henüz Türkiye'de görülmediğinde bu hastalığı geçirdiğimi düşünüyorum. Hayatımda ilk kez tat kaybı yaşadım. Çok ciddi rahatsızlık geçirdim. Rahatsızlıktan 20 gün sonra Türkiye'de ilk vaka tespit edilmişti. Bu süreçte çok titiz davranıyorum. Eğer çalıştığınız iş insan sirkülasyonunun fazla olduğu bir iş ise, derhal aşınızı olun. Bunun dışında kalabalık ortamlarda çok bulunuyorsanız, mutlaka tavsiye ederim. Ben çok fazla kalabalık içerisinde olmamaya gayret gösterdiğim için şuan olmayı düşünmüyorum.