• 15-06-2021, 14:02:59
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ailece musmutlu uyumak ne kadar güzel bir duygu..
  • 15-06-2021, 14:08:20
    #11
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bunun bir de arada cocuk olan versiyonu var 3 kişi uyumak işte bu harika !
    Paha biçilemez
  • 15-06-2021, 14:12:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bunun bir de arada cocuk olan versiyonu var 3 kişi uyumak işte bu harika !
    gelir mi o gün be
  • 15-06-2021, 14:14:19
    #13
    Konuyu okumadım çünkü orda ne yazıyor bilmiyorum ama
    DÜNYADA EN GÜZEL ŞEY SEVDİĞİNİZ KİŞİYE SARILIP UYUMAKTIR.
    Sevdiğiniz bir şarkıyı açıp hem dinleyip hem muhabbet etmek sonra sarılıp uyumak
    Bundan daha güzel şey yoktur cidden.
  • 15-06-2021, 14:16:43
    #14
    igtr.net
    😂 canım sıkılınca araştırma yaparken ben 😂😂😂
  • 15-06-2021, 14:33:03
    #15
    Ya allasen Bekâr bekâr konuşma D:ASD:as
  • 15-06-2021, 14:34:22
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yatağa başını koyduğu gibi uyuyan biri değilim, bir kere ablamla aynı yatakta uyumuştuk sabaha kadar bir sağa bir sola dönmüşüm yüzüne kaç kere tokat atmışım. Çift, aile vs. bence insanların her zaman ayrı uyuması daha mantıklı. Güney Kore dizisinde görmüştüm çiftlerin aynı odada iki büyük yatağı vardı, ikiside farklı yataklarda uyuyorlardı, bence gayet mantıklı ve rahat, polyannacılığa gerek yok
  • 15-06-2021, 15:05:57
    #17
    Erkek ile kadının beraber uyumasının zorlukları da var.
    1) er ya da geç eşlerden biri horlamaya başlar )))
    2) erkek ve kadın vücut ısıları farklıdır o yüzden yorgan paylaşımı ve sıcaklık konusu sorun olur. eski eşim habersiz klimayı açtığı için her sene bir kaç kez yazın üşütürdüm.
    3) yatakta birinin hareket etmesi diğer eşin de uyanmasına neden oluyor, kesintisiz uyku mümkün olmuyor.
    4) eşlerden biri deli yatabiliyor, ben yatağın uç kısmını kullanırım farklı kızlar tarafından defalarca yataktan düşürülmüşlüğüm var.
    5) yatak bekar arkadaşlar için çok ateşli romantik falan bir yer gibi görünüyor ama yatak aslında tüm günün yorgunluğunu attığımız dinlenme amaçlı kullanılan bir yer. 1 saat romantizm aşk olsa da 8-9 saat kaliteli uyku ve dinlenme olmazsa hayat zehir oluyor.

    Ama tüm bu yazdıklarıma rağmen çiftler beraber uyumalılar. Bu çiftler arası bağı güçlendirir ve korur.
  • 15-06-2021, 16:28:11
    #18
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bunun bir de arada cocuk olan versiyonu var 3 kişi uyumak işte bu harika !
    Sabah uyandığınızda ağrıyan belinizin keyfine paha biçilemez