yatağa başını koyduğu gibi uyuyan biri değilim, bir kere ablamla aynı yatakta uyumuştuk sabaha kadar bir sağa bir sola dönmüşüm yüzüne kaç kere tokat atmışım. Çift, aile vs. bence insanların her zaman ayrı uyuması daha mantıklı. Güney Kore dizisinde görmüştüm çiftlerin aynı odada iki büyük yatağı vardı, ikiside farklı yataklarda uyuyorlardı, bence gayet mantıklı ve rahat, polyannacılığa gerek yok