• 15-06-2021, 13:46:45
    #1
    arkadaşlar bu ara çok karşıma çıkar oldu başlıktaki konular merak ettim. bu satışlar bayilik mantığı ile mi oluyor? yoksa doğrudan bunların üreticileri var ve oradan toptan şekilde mi satın alınıyor?
  • 15-06-2021, 13:52:18
    #2
    Platin üye
    Orius v2 içerisinde bayilik apisi bulundurur. Siz müşteri bulabiliyorsanız epin dert etmeyin 😊 daha fazla bilgi için imzama tıklayabilir ya da bana whatsapptan yazabilirsiniz
    wa.me/+905432274621
  • 15-06-2021, 14:54:02
    #3
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orius v2 içerisinde bayilik apisi bulundurur. Siz müşteri bulabiliyorsanız epin dert etmeyin 😊 daha fazla bilgi için imzama tıklayabilir ya da bana whatsapptan yazabilirsiniz
    wa.me/+905432274621
    vallahi hocam konuyu anlamaya çalışıyorum aslına bakarsan şu an işteyim de ilk fırsatta seni rahatsız edeceğim.